Importanta unui logo pe piata. - 15 Iunie 2013 - AGA Media


Principală » 2013 » Iunie » 15 » Importanta unui logo pe piata.
0:43 AM
Importanta unui logo pe piata.

Ce este un logo?

Un logo (probabil o prescurtare de la logograma, din logo – "cuvant” si -gramă "scriere”), numit uneori şi siglă, este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizatii, a unui eveniment etc.

 

Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinatie a acestor elemente. Un logo al unei intreprinderi trebuie sa fie clar de recunoscut si sa se identifice cu o caracteristica pentru intreaga intreprindere. In contextul legal logoul este si marca inregistrata unei firme, a unui produs, a unei organizatii, a unui eveniment etc. De obicei agentii de publicitate insarcineaza designerii cu crearea unui logo respectiv.

 

Logoul trebuie sa evidentieze semnificatia numelui sau activitatea companiei si sa redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic si/sau al unui scris selectat. Pentru aceasta trebuie sa fie aplicata formulă "KISS” (Keep It Short (and) Simple), ceea ce inseamna – ce este simplu se memoreaza usor.

 

Logo-ul in succesul unei afaceri

Avand in vedere multitudinea de companii care exista pe piata, trebuie facute multe eforturi pentru a avea succes in afaceri. Exista o multime de lucruri care contribuie la dezvoltarea unei companii, o buna calitate a produsului nu asigura neaparat succesul in afaceri, o buna strategie de marketing si ceva unic este vital pentru clientii dumneavoastra. Aici intervine importanta de a avea un logo deosebit.

 

La ce imi foloseste un logo?

Companiile ar trebui sa aiba grija sa angajeze un logo designer profesionist, deoarece aceasta nu este o joaca de copii. Nu credem ca vreti sa aveti un logo facut de un amator, deoarece acesta va reprezenta imaginea companiei dumneavoastra. Va veti folosi de logo pe fiecare material promotional, incepand de la un site web pana la indicatoarele companiei, foi cu antet, plicuri, carti de vizita, etc.

 

Un logo care nu poate sa exprime un profund impact asupra mintii clientului, nu il poate determina pe acesta sa aleaga produsele companiei. Un logo trebuie sa fie puternic si profesionist, deoarece fiecare concurent de-al tau are un logo, iar logo-ul tau nu poate sta in anonimat in multitudinea de firme concurente.

 

Un logo reusit ajuta o companie sa aiba o imagine curata, profesionista. Cu cat este mai curat, stilistic şi original, cu atat are mai multe sanse sa se impuna concurentei si sa aduca mai multe vanzari companiei.

 

Alegerea companiilor mici

Fiind la inceput pe piata si din cauza lipsei de clienti, proprietarii de firme mici refuza sa-si creeze materiale de marketing profesionale "pana cand vor obtine ceva clienti” sau "pana cand isi vor porni afacerea”. Multi interprinzatori aleg sa-si proiecteze singuri materialele publicitare, mai ales primele lor carti de vizita, sau apeleaza la un prieten sau la un designer amator, iar de obicei aceasta strategie duce la esecul afacerii.

 

Dezavantajele ignorarii materialelor de marketing

Afacerea ta nu va parea stabila – iar clientii nu vor avea incredere in tine.

Vei arata foarte mic in afaceri – companiile de succes nu te vor considera niciodata important fara materiale de marketing

Veti parea nelustruit si dur – clientii vor avea impresia ca nu va pasa de modul in care afacerea dumneavoastra se prezinta in sine.

Cand incepi o afacere, ai nevoie sa iti creezi traseul cel mai rapid posibil pentru succesul acesteia. Un logo ajuta la acest aspect si ofera afacerii dvs. vizibilitatea, credibilitatea, si memorabilitate – trei factori care vor ajuta afacerea dvs. sa creasca si sa atinga succesul.

 

Concluzie

Daca credeti ca nu va puteti permite un logo la pornirea afacerii dvs., luati in considerare consecintele : Cum va puteti permite sa nu aveti un logo?

Vizualizări: 171 | Adăugat de: agamarcel | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Meniu
Autentificare
Link us :



Căutare