Principală » 2013 » Iunie » 9 » Avantajele publicitatii indoor pentru compania dumneavoastra.
7:29 PM
Avantajele publicitatii indoor pentru compania dumneavoastra.


15 motive pentru a alege promovarea indoor prin AGA Media.

1) Timp de vizualizare indelungat

Luand in considerare industria Horeca, domeniul medical sau birourile de top management, salile de asteptare din cabinetele medicale, cafenelele, service-urile auto etc., care reprezinta un procent de aproximativ 80% dintre companiile inregistrate in comunitatea noastra, si pastrand in vedere faptul ca mesajul publicitar este afisat in spatiul INDOOR al acestora, putem afirma ca timpul de expunere la mesajul publicitar este extrem de mare, deoarece clientela acestor companii petrece un timp indelungat de aproximativ 1-2 ore intr-o anumita locatie.

2) Pozitionarea premium in hot spot-urile locatiilor

Fenomenul de barter, adica reciprocitatea, a rezolvat parametrul calitativ al pozitionarii panourilor, prin prisma faptului ca oricare dintre clienti, are pretentia ca mesajul sau publicitar sa fie afisat in locul cel mai vizibil din locatia destinatara. Poate obtine acea pozitionare, numai in cazul in care el insusi intelege sa ofere aceeasi calitate a expunerii, in asa fel incat ambii clienti sa fie multumiti de pozitiile schimbate. In concluzie, principiul reciprocitatii, care se afla la baza retelei AGA Media  solutioneaza implicit pozitionarea panourilor retelei AGA Media in cadrul locatiilor. Noi le numim HOT SPOT-URI.

3) Targetarea eficienta si exacta a prospectilor

Spunem ca principalul avantaj al retelei AGA Mediaeste posibilitatea de a targeta extrem de precis categoria de prospecti la care business-ul clientului se adreseaza, sporind astfel calitatea retelei.

Drept exemplu, un cabinet de dentisti premium este eligibil sa targeteze clientii unui centru SPA premium, viceversa fiind cel putin la fel de avantajoasa. Iar exemplele pot continua cu posibile parteneriate de genul rent-a-car – hotel sau chiar doua hoteluri aflate in orase diferite, fiecare business din interiorul retelei avand cu siguranta o paleta ampla de posibili parteneri de barter. Lasam la latitudinea clientilor si a fortei de vanzari sa continue aceasta analiza care are menirea de a stabili conexiuni profitabile ambelor parti implicate in procesul de barter.

4) Disocierea fata de concurenta

Canalele de promovare care sunt suprapopulate de reclama, au ca principal dezavantaj faptul ca mesajele unui brand pot sa fie asociate din greseala cu un altul. Pe de alta parte, se solicita atentia distributiva a publicului, care scade posibilitatea vizualizarii mesajului si a continutului. AGA Media ofera posibilitatea de focalizare a atentiei publicului intr-o modalitate mult mai exacta, promovand business-ul clientului fara complementare cu mesajele concurentei si nesolicitand publicului abilitati de atentie distributiva foarte bine dezvoltate.

5) Serviciul de promovare online gratuit

Fiecare companie membra a sistemului va avea in cadrul site-ului www.agamedia.ucoz.ro o pagina personala ce va contine descrierea business-ului, scurt istoric, persoane si date de contact, date demografice, poze din interiorul locatiei etc., necesare promovarii online, intr-un portal de business cu vizibilitate nationala. Este un serviciu pe care AGA Media doreste sa il ofere GRATUIT clientilor sai.

6) Intensitate mare

Nivelul de intensitate al expunerii mesajului publicitar este mai mare decat in alte canale de media, datorita faptului ca durata ampla de timp ii permite clientului sa se familiarizeze cu detaliile mesajului publicitar, oferindu-i sansa de a se reintoarce la mesaj daca acesta este mai greu de asimilat sau pur si simplu daca doreste obtinerea unui anumit detaliu (adresa, numar telefon, site, e-mail etc.)

7) Audienta mare

Panourile retelei AGA Media sunt afisate in interiorul locatiilor, in spatiile principale ale acestora, de maxima accesibilitate vizuala, beneficind de un trafic mai mare decat daca ar fi afisate in spatii cu acces limitat sau inaccesibile.

8) Posibilitatea de targetare a diferitelor profile de consumatori in cadrul aceluiasi mediu de promovare

In prezent, posibilitatea atingerii de universuri diferite cu acelasi canal de media este destul de dificila. AGA Media ofera clientului oportunitatea ca, in interiorul aceluiasi canal de media, fie sa atinga categorii omogene de public dar pozitionate geografic diferit, prin alegerea unor locatii ce au universuri similare dar in zone diferite, fie sa poata atinge categorii variate de public, prin alegerea unor locatii ce au drept public tinta persoane complet diferite.

9) Promovarea gratuita a brandurilor prin forta de vanzare AGA Media

Clientii beneficieaza de consultanta fortei noastre de vanzari, care devine principalul ambasador al brandurilor lor in cautarea posibililor parteneri de barter, si asta in mod gratuit. Concret, fiecare dintre vanzatori are menirea de a satisface toate conexiunile posibile de barter ale unui client, transformandu-se astfel in reprezentantul lui de marketing. Si asta, vizita dupa vizita pana la solutionarea tuturor barterelor, urmand ca la fiecare 6 luni procesul sa reinceapa, cu singurul scop final de crestere a notorietatii brandurilor.

10) Apartenenta la comunitatea de business

Un element extrem de important este apartenenta la aceasta comunitate de business. Acest lucru va spori notorietatea clientilor respectivi in comunitatea de afaceri locala, regionala si nationala precum si gradul de conexiuni ce se va putea crea ulterior intre acestia.

11) Frecventa de expunere ridicata

Aceasta creste odata cu cresterea gradului de fidelizare al clientilor din spatiul in care mesajul publicitar este afisat. Cu cat audienta este mai fidela locatiei respective cu atat mai mult creste frecventa de expunerere. Mai mult, o persoana care sta la masa intr-o cafenea timp de o ora, este predispusa sa vizualizeze mesajul de mai multe ori, in acel interval de timp.

12) Inexistenta fenomenului de zapping

ZAPPING = actiunea de schimbare a canalului de media prin excluderea pauzelor publicitare, determinand pierderea mesajului publicitar.

Datorita faptului ca audienta nu poate interveni in procesul de difuzare a reclamei (nu are telecomanda pentru a schimba postul TV, nu are ziarul in mana sau butoane pentru a schimba postul de radio), rezultatul final reprezinta o crestere semnificativa a vizualizarii mesajului publicitar.

13) Non agresivitatea

Mesajele publicitare care fac parte dintr-o masa compacta de reclame sunt obligate sa se detaseze fata de concurenta prin mesaje fortate si de cele mai multe ori intr-un mod foarte agresiv. In cazul AGA Media nu se pune problema utilizarii agresivitatii, deoarece fiecare dintre branduri are spatiul sau individual de expunere.

14) Reclama prin costuri minimale prin riscul asumat de catre AGA Media

Vrem sa dam sansa tuturor companiilor care doresc sa-si faca reclama, sa acceada la aceste servicii cu costuri cat mai reduse. Astfel, din suma totala de plata, clientul va achita doar o jumatate, iar pentru restul de plata AGA Media  isi asuma responsabilitatea, de a promova si monetiza ulterior o parte din spatiul interior al clientului catre advertiseri. Asiguram astfel accesul clientului in acest sistem de promovare prin costuri cat mai aproape de zero.

Luand ca si exemplu produsul 4+2, 4 reprezinta numarul de panouri de barter iar 2 reprezinta numarul de panouri pe care AGA Media le va inchiria catre terti, asumandu-si in acest fel riscul de a acoperi diferenta de pret.

15) Pret extrem de mic pentru universul creat

Formula de calcul a numarului de vizualizari (univers) prin produsul 4+2 este calculat cu formula:
UNIVERS = TRAFICUL MEDIU ESTIMAT AL UNEI LOCATII * 4 LOCATII * NR. ZILE LUCRATOARE (22-30 zile)*12 LUNI = TRAFICUL PROPRIEI TALE LOCATII*4*22*12 = TRAFICUL PROPRIEI TALE LOCATII*1.056
Luand in calcul pretul de 350 euro/an (pentru pachetul 4+2) si propria ta locatie cu un trafic estimativ de 1.000 persoane pe zi rezulta urmatoarea audienta:
audienta = 1.000 de persoane/zi * 4 locatii * 22 de zile lucratoare/luna (luam ca si reper doar zilele lucratoare) * 12 luni (pretul este calculat la o perioada de un an) = 1.056.000 persoane/an;

Vizualizări: 101 | Adăugat de: agamarcel | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Meniu
Autentificare
Link us :



Căutare