50 de metode spre o afacere de succes. - 6 Iunie 2013 - AGA Media


Principală » 2013 » Iunie » 6 » 50 de metode spre o afacere de succes.
11:35 PM
50 de metode spre o afacere de succes.

Echipa  AGA Media  va ofera 50 tehnici de optimizare seo, care va poate creste valoarea paginilor web ale siteului web. Nu garantam ca aceaste metode dau rezultat pentru orice site, dar sunt esentiale pentru a creste puterea siteului dumneavoastra in motorul de cautare Google.

 

1. Inscrierea in directoare (romanesti si straine ) – O tehnica mai veche, care aduce inca rezultate scontate. Inscrierea in directoarele romanesti si straine se poate face manual sau semi-automat folosind applicatii gratuite gen AI Roboform sau Website Submitter (750 de directoare romanesti sau directoare moldovenesti incluse si 4500 in total).

2. Publicarea de anunturi (classifieds) – Publicarea de anunturi in siteuri de anunturi publicitate romanesti sau straine poate sa aduca nu numai linkuri dar si un numar considerabil de potentiali clienti care vor folosi contactul direct (telefon, adresa).

3. Profil pe Facebook. Creaza un profil pe unul sau mai multe siteuri de socializare. In acest moment, varful de lance al siteurilor de socializare este Facebook.com. In mod clar trebuie sa ai o pagina in cadrul acestui site de socializare, dar si pe altesiteuri de socializare.

4. Publicarea de comunicate de presa – Daca aveti un produs/serviciu nou si demn de anuntat, puteti folosi publicarea in siteuri de comunicate de presa. Pentru international exista solutii platite gen PrLeap sau free cum e OpenPr.

5.  Promovarea fluxului  de stiri RSS (feed RSS) – Publicarea unui feed RSS (flux RSS) in directoare de bloguri sau feed sites poate aduce un numar considerabil de vizitatori. Feed Submitter va permite acest lucru, inscrierea feedului in 200 siteuri de feeds si directoare de bloguri.

6. Linkuri in Wikipedia – O sursa veche ce-i drept, este wikipedia, de aici poti avea cateva linkuri bune care insa au urmatoarele caracteristici: a) aduc trafic mult, si in marea lui parte targetat – chiar vin oamni interesati de produsul/serviciul respectiv si b) – nu au nici un strop de valoare in SE – pentru ca au nofollow.

7. Cumpararea de linkuri directe pe diferite siteuri. Metoda de cumparare de linkuri este in principiu penalizata de Google, insa cum algoritmii motorului de cautare difera de la luna la luna, putem merge pe aceasta tehnica de optimizare seo.

8. Linkuri prin Stumbleupon – Atentie la Stumbleupon – o retea sociala alternativa celor gen digg.com. Instaleaza toolbarul lor, compune un articol de calitate si inscrie articolul in sistemul lor. Incearca sa te implici, sa ajuti alti membrii si sa iti adaugi prieteni in profilul tau. Solicita alti membri sa faca review la ceea ce ai scris daca le-au placut articolele tale.

9. Articole folosind link baiting – Scrie texte care aduc controversa in discutie, care critica si care vor genera automat linkuri si discutii. Alege cu atentie personalitati cunoscute, critica siteuri sau branduri populare.

10. Linkuri platite in directoare – Daca este sa alegi in a plati pentru plata in directoare atunci poti plati pentru o inscriere in directoare platite si cu autoritate gen Yahoo!, BOTW, Business, JoeAnt etc.

11. Inscriere in Dmoz – DMOZ este un excelent mod de a incepe inscrierea in directoare odata ce siteul tau a ajuns la maturitate, insa in majoritatea cazurilor aprobarea noului tau site va dura. E preferabil sa studiezi modul in care celelalte siteuri sunt inscrie si sa incerci sa te incadrezi in formatul de descriere impus de categorie.

12. Comentarii in bloguri, forumuri, comunitati – O buna strategie de obtinere de linkuri este comentariile si participarea in discutii legate de subiectele de pe nisa ta. Nu este de ajuns sa ai doar un continut de calitate in articolele tale, vei avea nevoie si de putin self marketing, de realizarea unor legaturi cu alti jurnalisti, bloggeri, antreprenori.

13. Scrie si publica articole in siteuri foarte importante – Scrie articole in siteuri importante din nisa ta sau gaseste pe cineva care sa iti scrie un articol.

14. Semnatura in forumuri – Activezi in forumuri? Foloseste semnatura in aceste forumuri si scrie un text in semnatura care sa atraga atentia impreuna cu un link catre siteul tau. Daca ai posibilitatea sa folosesti un Feed RSS in profilul tau atunci poti sa faci sa apara in ultimele noutati din blog langa numele tau de utilizator.

15. Linkuri in templaturi (modele site) gratis – poti obtine o multime de linkuri rapide daca sponsorizezi templaturi gratis pentru CMS-uri populare gen WordPress, Joomla, Drupal etc. Linkul tau va aparea in tema siteului ceva de genul "Design by www.” in partea de jos a blogului si poate sa iti aduca un numar important de linkuri.

16. Solicita un review la site/produs/serviciu intre cunoscutii tai – Roaga un familia, prieten sau coleg sa arunce o privire peste siteul/produsul/servicul tau si sa publice un articol pe aceasta tema.

17. Organizare de concursuri – Adauga un concurs pe site; vei obtine cu siguranta linkuri gratis de la participanti.

18. Realizeaza ping catre serverele de RPC blogging – Odata ce publici un post in blog ai posibilitatea de exemplu cu Feed Submitter sa anunti ping serverele (gen Pingomatic, Pinggoat, Bloglines) de noul tau post de noul tau blog post. Vei fii astfel pe pagina de pentru cateva ore.

19. Crearea de aplicatii virtuale gen ElFYourSelf, Lepregram, Muglets. Rezultatul poate sa fie fantastic. Posibilitatea de a atrage linkuri naturale, dand userului care foloseste aplicatia posibilitatea de a adauga un link spre aplicatia sa personalizata. Eventual si un call-to-action la finalul aplicatiei, care sa incurajeze userii sa le arate prietenilor ce au realizat.

20. Guest posturi pe bloguri (linkuri editoriale) – scrierea de guest post-uri pentru bloguri cu trust mai mare, eventual din aceeasi nisa pentru obtinerea de linkuri editoriale (one-way, in-text, naturale, de pe site-uri cu trust mare).

21. Widget-uri WordPress sau pentru Ajax Home Pages (ex: my.yahoo.com) – widget-urile WordPress pot fi adaugate cu un link din control panel-ul wordpress al userului care il foloseste (linkuri mai putin utile), in implementarea pe pagina a widget-ului si in cazul in care sunt de calitate/utile, au potential de atragere de linkuri in liste, review-uri, etc.

22. Cumpararea directa de linkuri – probabil cea mai directa metoda de a aduce un link si anume contactarea prin e-mail, telefon sau IM a webmaster-ului site-ului de pe care vrei sa aduci linkul.

23. Lepse – o metoda mai putin folosita in blogosfera internationala, dar foarte populara la noi. Cel care accepta leapsa, de obicei pune link catre cel care i-a trimis-o sau cel care a pornit-o initial.

24. Flagship content sub forma de liste – spre exemplu, creearea unei liste cu cei mai buni 100 de bloggeri din 2008, cu ping direct catre ei. Functioneaza pentru link building doar daca blogger-ul/site-ul care creeaza flagship content-ul are deja un anumit grad de reputatie si popularitate.

25. Badge-uri – merge mana in mana cu metoda de mai sus (flagship content prin liste). Spre exemplu cand creezi lista cu cei mai buni 100 de bloggeri, le poti da ocazia sa isi puna pe site un badge grafic cu "Top 100 Bloggeri” si cu un link catre lista in care e mentionat.

26. Publicarea de articole – Publicarea unui articol relevant si includerea unui link catre siteul autorului, este la fel o tehnica clasica care poate aduce linkuri de calitate.

27. Link exchange – adaugarea unui link extern catre un alt site, care la randul lui adauga un link catre site-ul tau.

28. Trei link exchange – acelasi proces ca la link exchange-ul normal, doar ca in 3-way link. A pune link catre site-ul B, iar site-ul B linkeaza catre C (A si C fiind de obicei detinute de aceeasi persoana/companie).

29. Publicarea de whitepapers – Un whitepaper poate sa fie un document, ghid, raport care analizeaza o anumite problema si incearca sa o rezolve. Folosit in scopuri comerciale un astfel de document trebuie sa puna accent pe solutii oferite, sa educe, sa genereze la randul lui "leads”.

30. Link in filmele publicate pe YouTube etc. – Daca publici filme pe YouTube atunci e o idee buna ca in descrierea filmului sa introduci linkuri catre produsele tale, daca sunt relevante subiectele filmului.

31. Magazine online pe platforme gratuite – Daca vinzi produse sau vrei sa vinzi cadouri pentru fani te poti folosi de magazine pe platforme gratuite gen CafePress, Ecrater, ShareIt etc, in profilul lor vei putea sa scrii cateva date despre servicii produse. Uneori oferind o alternativa la shopurile clasice, ai posibilitatea sa ajungi la clienti in care mod normal nu ai ajunge.

32. Articole promovate pe siteuri de social media, socializare cu vot, ex. Problogger, Ghidoo, Blogoree, etc. poate sa aduca un numar impresionant de vizitatori.

33. Crearea unui sistem de afiliere cu link Seo Friendly

34. Oferirea de servicii gratuite in schimbul unui link – Esti "mester” in un anumit domeniu? Ai posibilitatea sa iti ofer serviciile in schimbul unui link. Daca poti sa construiesti un logo, sa scri un articol, sa programezi, astfel de oferte sunt imbratisate de comunitatile de webmasteri gen Seopedia, DigitalPoint etc

35. Tool-uri online gratuite – O aplicatie online care executa anumite operatii si care este gratis poate sa aduca vizitatori si linkuri. Daca ea este un simplu un toolbar, Google Page Rank checker sau un encoder base 64, important este sa fie gratis si sa fie online, vizitatorii si linkurile aferente vor veni singure.

36. Linkuri din podcasting – un interviu la un post de radio, sau tranpunerea audio a unui articol poate sa genereze backlinkuri in nisa ta. De asemenea un flux de podcasturi se poate inscrie in directoare de podcasturi, in canale RSS care pot sa fie accesate din diferite sisteme.

37. Dezvoltarea de aplicatii desktop gratuite  si nu numai si inscrierea lor in directoare de software – O aplicatia desktop de calitate poate sa aduca prin inscrierea in siteuri de software gen Download. Metoda poate sa fie urmata de crearea de video tutoriale/demo pentru ele si publicarea lor in YouTube like sites.

38. Programe de afiliere (depinde de nisa de piata) - Afilierea este unul dintre subiectele relativ noi in Romania, ignorat de-a lungul timpului. Un program bine organizat de afiliere, in care se ofera un procentaj mare de profit pentru afiliati poate sa aduca rezultate foarte bune.

39. Publicarea softurilor/scripturilor pe site-uri de reviews – Cere si vei primi, iata o lista cu astfel de siteuri care accepta review requests.

40. Organizeaza de evenimente "offline” care au ecou si in mediul online.

41. Lanseaza initiative dedicate bloggerilor – Initiativele pe Romania dar si cele locale pot aduce o multime de publicitate din partea celor care participa.

42. Obtine interviuri cu autoritati din domeniu si vei primi linkuri si o expunere din partea celor interesati in nisa ta. Intrebarile daca sunt bine alese si inca neclarificate (poate chiar incomode) pot sa aduca rezultate superbe.

43. O pagina relevanta pe Squidoo (lens), pentru un anumit tag in care linkul tau impreuna cu alte linkuri din aceasi nisa este o idee excelenta de a aduna linkuri din context relevant. Important e ca numele lensului sa fie relevant pentru cuvintele care le urmaresti: submission.

44. Fa un review la o aplicatie absolut noua sau la o carte de abia aparuta, informatia va fi preluata si comentata.

45. Participa la conferinte; cand participi la conferinte obtine imagini si ofera aceste imagini pe siteul tau. Linkul se va raspandi rapid, exemplu concludent, primul comentariu care partine lui Adriana Iordan.

46. Lanseaza o extensie gratis de Firefox, un widget pentru Google sau WordPress, o aplicatie Facebook sau alt tip de plugin pentru reletele sociale.

47. Marcheaza articolele tale cu un tag in Technorati

48. Raspunde intrebarilor din Google Groups, Yahoo Groups, Usenet sau alte grupuri publice legate de tematica siteul tau si adauga linkuri relevante in intrebarile si raspunsurile tale.

49. Raspunde intrebarilor din Yahoo! Answers, Live Qna, Askville de la amAzon sau in alte siteuri de gen si adauga linkuri relevante

50. Creaza si completeaza un profil complet in AGAMedia.ucoz.ro

 

Vizualizări: 121 | Adăugat de: agamarcel | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Meniu
Autentificare
Link us :



Căutare